lovelybeautycrazygirls
lovelybeautycrazygirls
به وبلاگ من خوش آمدید من دلی هستم خیلی خیلی خوش اومدید نظر یادتون نره کم و کسری داشتید به خودم بگید دوستون دارم یه عالمه اندازه یه قابلمه












نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد قلب
22:32 & جمعه 22 اسفند 1393 & delaram

 

عاشق خیره شدن توی چشمای توام

 

عاشق حس کردن عطر موهای توام ، توی این دیوونگی من خودم پای توام

 

من تو دنیای توام محو چشمای توام

 



نظرات شما عزیزان:

shayan
ساعت17:08---23 اسفند 1393
وبت عالییییییییییییهههههههههههه عسیسم

پاسخ:چشاتون عالی میبینه


shayan
ساعت17:03---23 اسفند 1393
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوست داشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم
http://esh09216703382.loxblog.com/

پاسخ:کردم داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: